Artikelen

Online handelaren (webwinkels) moeten zich houden aan bepaalde regels als ze gebruikmaken van consumentenbeoordelingen. Wat zijn die regels nou precies en kunt u zich daar aan houden?

Wat is je retourbeleid voor je webshop? Gratis retourneren of kun je er toch beter voor laten betalen? Wat is wijsheid? En wat zegt de wet hierover?

Er zijn regels voor het vermelden van contactgegevens op een webshop. Onderzoek consumentenbond: merendeel van de onderzochte webshops houdt zich hier niet aan. Wat zijn de regels en wat kun jij als consument doen?

Wat is de behoeftepiramide van Maslow en hoe pas je deze toe als ondernemer of marketeer?

Hoe heeft persoonlijke verkoop (verkoopstijlen) zich in de loop der jaren hebben ontwikkeld en wat kunnen we in de nabije toekomst verwachten?

De organisatie is groeiende … het wordt tijd voor een CRM-systeem. Maar de keuze is gigantisch. Van eenvoudig tot uitgebreid. Alleen voor verkoop of voor het hele bedrijf. Van goedkoop tot heel duur. Wat komt er allemaal bij kijken?

Potentiële klanten willen eerst weten wie je bent, voordat ze zaken met je willen doen. Daarom is een goede bedrijfsomschrijving op je website en een goede bedrijfsbrochure belangrijk. Hoe maak je die?

Een marketing-communicatieplan is een essentieel document voor het plannen en beheren van de marketingcommunicatieactiviteiten van een organisatie. Oftewel: op welke wijze communiceer jij dit jaar met je doelgroep?

In de wereld van verkoop en ondernemerschap is het maximaliseren van winst een constante uitdaging. Eén van de meest effectieve strategieën om dit te bereiken is 'upselling'.

Werken nieuwsbrieven anno 2023/2024 nog wel en zo ja voor welke type ondernemingen kunnen ze dan iets toevoegen?