Artikelen

Een makelaar die nieuw is in een stad of dorp heeft verschillende opties om reclame te maken en zo meer naamsbekendheid te krijgen. Het is belangrijk om de juiste strategie te kiezen om op te vallen tussen de concurrentie en om de lokale gemeenschap aan te spreken.

Als een onderneming duurzaam bezig is, is het ook slim om dat te laten weten. Vanaf 1 februari 2023 is er de Code voor duurzaamheidsreclame, de CDR, waar u zich aan moet houden.

MVO, maatschappelijk verantwoord ondernemen, wordt steeds belangrijker. Bij consumenten, zakelijke klanten én bij de overheid. Wat moet u er als MKB-ondernemer eigenlijk mee? En zijn er regels voor uw duurzaamheidsclaims?

De omzet blijft wat achter: tijd om te gaan adverteren. Maar hoe pak je dat aan en wat zijn de regels?

Een goede linkstructuur op je website is belangrijk voor de zoekmachineoptimalisatie van jouw site. Hoe maak je een goede linkstructuur eigenlijk?

Er wordt veel gezegd en geschreven over linkbuilding, maar wat is het eigenlijk?

Mokken zijn relatiegeschenken die doen wat ze moeten doen. Het zorgt voor extra branding van je bedrijf en voor een betere klantrelatie.

Op 15 oktober 2008 is de Wet oneerlijke handelspraktijken (ohp) in werking getreden. In deze wet staan regels die die misleidende en agressieve verkooppraktijken tegen moeten gaan.

Verkoopacties zijn een effectieve manier om meer producten of diensten te verkopen. Bedrijven gebruiken ze om de aandacht te trekken van klanten, hen producten aan te prijzen en nieuwe klanten aan te trekken. In dit artikel bespreken we enkele verkoopactiestrategieën die bedrijven kunnen gebruiken om hun verkoop te verhogen.

Whatsapp is na e-mail en telefoon zakelijk het meest gebruikte communicatiemiddel. Het is snel en nagenoeg iedereen gebruikt het. Toch kent het ook negatieve kanten. Hoe gaat u er het beste mee om?