Artikelen

Een citaat (quote) zegt vaak meer dan 1.000 woorden... Een aantal marketingcitaten, verkoopcitaten en reclamecitaten op een rijtje. Ter inspiratie... 

Na een prettig gesprek vraagt de klant om een offerte. Dan wordt u gebeld dat het in orde is. Is het dan nog nodig om voor een handtekening te vragen? En hoe dan wel?

Een offerte maken wordt vaak onderschat. De prijs is namelijk het minst belangrijk! Daarom veel tips over offertes maken op KlantVisie.nl

Jarig zijn is een ideaal moment om uw klant te benaderen. Hij of zijn omgeving is dan juist op zoek naar cadeautjes. Dus een goed moment om hen daar even aan te herinneren.

Om goed te verkopen moet u de behoefte van uw klant achterhalen. Dan kunt u daarop immers inspelen. Maar ga niet te snel van start, want achter zijn behoefte kunnen nog andere redenen/behoeftes schuilgaan.

Een kapperszaak die met een stoplicht de hoeveelheid klanten stuurt. Wat kunt ú met dit idee?

Als uw klant ontevreden is over het resultaat wil hij vergoed worden. Veelal wordt het geld teruggegeven, maar sommige ondernemingen doen nóg meer om hun klanten te binden.

Als de concurrentie hoog is, kunt u vaak bij kleinere, servicegerichte klanten een hogere marge krijgen. Hoe pakt u dat aan?

Populaire influencers vallen vanaf 1 juli 2022 onder de mediawet. Wat zijn eigenlijk influencers, wat kunnen ze voor u betekenen en vooral: wat moet u als opdrachtgever van deze nieuwe regels weten?

Vanaf 28 mei 2022 gelden er nieuwe regels voor van/voorprijzen. Waar moet u zich aan houden als u producten afprijst en deze als van-voor wilt communiceren?