Corona, Oekraïne, ... Het leidt allemaal tot onzekere markten en stijgende en/sterk fluctuerende inkoopprijzen. Speelt dit in jouw branche? Houdt er dan rekening mee in je offertes.
Verkoopactie: u kunt bedrijven, instellingen of verenigingen aanbieden dat hún werknemers of leden bij u met korting kunnen kopen. Vraag dan meteen naar het (e-mail)adres, dan kunt u ze nog altijd speciale aanbiedingen toesturen.
U heeft plannen voor een nieuw product of een nieuwe markt en wilt zich wat verdiepen in economische (markt)-ontwikkelingen. Welke betrouwbare informatie is er waar op internet te vinden?
Er wordt door zakelijke klanten maar zelden één offerte aangevraagd. Dus… moet jouw offerte beoordeeld worden. Maar hoe doet men dat en hoe hou jij daar zo goed mogelijk rekening mee?
Een onderneming plaatste artikelen over zijn producten in een tijdschrift. Na een klacht besloot de Reclame Code Commissie dat het sluikreclame was. Waar moet u zich als adverteerder allemaal aan houden?
E-mail is niet meer weg te denken uit de alledaagse ondernemerspraktijk? Over de ondertekening van een e-mail is nogal wat onduidelijkheid. Wat moet u zeker vermelden? En wat is slim om te vermelden?
Ontdek de nieuwste Google Marketingtrends voor 2022: cookieless era, The Privacy Sandbox. contextual targeting, ETA's, Hagakure, responsive ads, beeldextenties, enz.
Waarom is klachtenmanagement zo belangrijk voor je bedrijf en ... hoe ga je met klagers op een goede manier om? Lees het in het dossier Klachtenmanagement.