Uiteraard kennen veel klanten uw zaak en uw producten of diensten. Maar u wilt natuurlijk ook nieuwe klanten aantrekken en nieuwe producten aan bestaande klanten verkopen. Bovendien komt er vroeg of laat altijd een moment dat het even wat minder gaat. Twee heel belangrijke redenen om ‘iets’ aan reclame te gaan doen.
Gelukkig hoeft u daar niet per se een deskundige voor te zijn of een dure adviseur voor in te huren. Op deze website verzamelen we namelijk voor u tips voor het maken van eenvoudige en betaalbare reclame. Slimme, niet alledaagse ideeën die voor nagenoeg iedere ondernemer toepasbaar zijn. Of u nu producten of diensten verkoopt, of dat u zich richt op de particuliere of zakelijke markt: deze website helpt u in alle gevallen verder op weg.
Reclame maken kunt u ook via allerlei media. Daarom nemen Bijvoorbeeld via vakbladen en huis-aan-huisbladen. Daarom vindt u op KlantVisie Magazine ook allerlei media verder onder de loep genomen. U leest per medium de voor- en nadelen, de bereik- en/of dekkingsgegevens, de kostprijzen en leveranciers en daarnaast geven we nog een aantal praktische tips.
Met dit dossier is iedere ondernemer in staat om, ongeacht zijn budget, toch reclame voor zijn bedrijf te maken. Grootschalig of kleinschalig. Veel of weinig. Landelijk of lokaal. Het zit niet altijd in de kwantiteit, maar met name in de kwaliteit.
We proberen onze teksten zo te schrijven dat iedereen ze kan begrijpen en dat niemand zich uitgesloten voelt. Waar we hij, hem of zijn schrijven, bedoelen we ook zij, haar, die of hen.
KlantVisie Magazine is een verzamelplaats van ondernemerstips. Reclame maken, communicatie en verkoop zijn de belangrijkste thema's.
KlantVisie Magazine is een initiatief van Top! Communicatie en Jos Raeskin.