Artikelen

Je wilt een offerte nabellen of gewoon even een belletje met een (potentiële) klant doen. Je zit al een paar uur achter je bureau. Hoe zorg je er nu voor dat je duidelijk, fris, alert en enthousiast overkomt?

Hoe maak je een offerte als er sprake is van dagprijzen? Leg je al het risico bij de klant of pak jij het klantgerichter aan?

Moet je een offerte ook laten ondertekenen? En zo ja, moet dat op alle pagina's?

Vanaf 1 juli 021 treedt de nieuwe Telecommunicatiewet in werking. Vanaf dat moment mag er niet meer ‘koud gebeld’ worden. Mag u dan werkelijk ook die collega-ondernemer niet meer bellen om samen zaken te doen? Wat speelt?

Er bestaand allerlei online muziekdiensten die u naar uw audioapparatuur kunt streamen. Lekker handig en fijn voor uw klanten en personeel. Wat kosten die diensten en zitten er nog haken en ogen aan?

Mag u zo maar flyeren (oftewel folders uitdelen)? Waar moet u opletten als u met flyers wilt strooien (strooifolders)?

U wilt een actie promoten of een nieuw product introduceren en bedenkt een slagzin. Waar moet die eigenlijk aan voldoen? En hoe weet u zeker dat iemand anders die niet gaat gebruiken?

Weer een klant teleurgesteld over de HEMA. Dit keer over hun onnavolgbare klantenpas waarmee je punten kunt sparen. Hema, alsjeblief, jullie horen gewoon in de Nederlandse winkelstraat, maar maak de boel toch niet zo ingewikkeld. 

Nieuwe code Telemarketing per 1 maart 2020

U wilt voor een nieuwe onderneming, een nieuwe dienst of voor een nieuw product een nieuw logo. Hoe pakt u dat aan?