Artikelen

67% van alle klanten vraagt twee of drie offertes aan. Je wilt dus dat jouw offerte er goed uitspringt. Dat begint met de opening van de offerte. Die eerste indruk is van groot belang.

Commercial Prikbord is gelanceerd door Screenforce in samenwerking met Pop the Campaign. Het laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien en wordt wekelijks aangevuld. Een inspiratiebron... ook voor ondernemers.

De allereerste STER reclame, het allereerste STER blok in Nederland én tips om betaalbare tv-reclame te maken voor mkb-ondernemers.

Een uiterst succesvolle billboard guerilla marketing campagne door de Ierse pub Garcia's in Buffalo.

Reclame is succesvol als deze opvalt. Dus doe eens iets onverwachts en tegendraads ...

Zelf een beurs organiseren. Bij u op het bedrijf. Het is sneller mogelijk dan u wellicht denkt.

Als er op straat iets gebeurt, blijven mensen steevast even staan uit nieuwsgierigheid. Kunt u er gebruik van maken? Streetmarketing ...

Reclame maken? Waar mensen werken, gebeurt iets. Daarin ligt de potentie om uw klanten letterlijk naar u toe te trekken.

Met een member-get-memberactie kunt u bestaande klanten, nieuwe klanten laten werven.

Iedereen vindt het leuk iets te winnen. Dus organiseer als een vorm van reclame een wedstrijd of een prijsvraag.