Een workshop als reclamemiddel. Kunt u er wat mee?
Een promotieteam uw product, dienst of bedrijf op straat laten aanbevelen. Fieldmarketing: iets voor u?
Je brengt een offerte uit, maar hoe lang is offerte geldig? Alles over geldigheidstermijn, geldigheidsduur, aanvaardingstermijn, vrijblijvendheid, ...
Vooral op internet en in de vakbladen is er heel wat over te doen: blurring, oftewel branchevervaging.
Je mag een offerte maken. Daarin moet je natuurlijk ook je aanbod omschrijven. Hoe doet je dat zo slim en overtuigend mogelijk?
Moet je de offerte presenteren aan een directie of managementteam? Met deze 6 tips maak je meer kans op de opdracht!
Toplijsten: wij Nederlanders zijn er gek op. Hoe kun je in je offerte van toplijsten gebruikmaken?
Onderzoek toont aan dat je met een Post-it je offerte een stuk persoonlijker maakt. Met als gevolg: meer opdrachten en orders. Hoe werkt dat dan?
Positief taalgebruik in de offerte is een must. Vervang negatieve woorden en twijfeltaal voor positiever woorden en krachtwoorden.
Een testimonial in je offerte leidt sneller tot vertrouwen en dus ook sneller tot een order. Waar voldoet een goede testimonial aan? En wat zet je in je offerte?