Artikelen

Goolge Ads. De voordelen, de nadelen, de kosten en handige tips.

Je verstuurt een offerte. Maar wat doe je daarna? Ga niet zitten wachten, maar probeer het beslissingsproces van de klant te sturen!

Je maakt een offerte en de klant stapt naar een ander om te vragen wat hij daar moet betalen… Met een geheimhoudingsverklaring voorkom je dat die ander jouw ideeën en adviezen gaat gebruiken.

De details in je offerte-tekst zijn cruciaal voor het aantal opdrachten of orders dat je krijgt. Dat geldt ook voor het verschil tussen de woorden ‘want’ en ‘omdat’. Daar is zelfs onderzoek naar gedaan! Details om te vergeten of om rekening mee te houden als je een offerte maakt.

Je hebt een offerte verstuurd en dan? Welke vragen stelt de klant zich vervolgens? Op welke manier maakt hij zijn beslissing? Het beslissingsproces in beeld.

Over prijs en korting is altijd veel te doen. Onlangs bleken de voorgespiegelde kortingen van een aantal speelgoedketens geen echte kortingen te zijn. Waar moeten uw prijzen en kortingen eigenlijk aan voldoen?

Goedkoop reclame is vaak een kwestie van creativiteit. En daar helpt KlantVisie Magazine graag een handje mee. Eigenlijk is betaalbare reclame een betere term. Dus: hoe kan ik betaalbare reclame maken?

Hoe reclame maken? Dat vraagt mening zelfstandig ondernemer / zzp-er zich af. U leest het in KlantVisie Magazine! Gratis tips en adviezen...

Waarom zou ik reclame maken? Waarom reclame maken? Goede wijn behoeft toch geen krans? Of toch? In KlantVisie Magazine vindt u de antwoorden.

Wat is reclame? Menig ondernemer stelt zich deze vraag. En moet ik wel reclame maken? In KlantVisie Magazine vindt u het antwoord.