Artikelen

Voor veel ondernemers geldt 'de vent is de tent'. Het is belangrijk voor deze ondernemers om zichzelf in de markt te zetten. Om van zich zelf een merk te maken. Personal branding noemen we dat.

De Kracht van drie is terug te voeren op ons oerinstinct. Hoe zit dat en … hoe kun je je offerte er beter door laten scoren?

Het GfK Digital Audience Measurement (DAM) Jaaroverzicht 2018 is weer verschenen. Wat zijn de ontwikkelingen? , het online bereikonderzoek waarin sinds 2013 het digitale gedrag van de Nederlandse bevolking wordt onderzocht.

Je maakt een offertebrief. Die moet goed en snel leesbaar zijn voor de klant. Dus veel informatie neem je op in de bijlagen. Waar moet je zoal aan denken?

Ouderwetse woorden klinken misschien een beetje chique (sjiek)… maar doen ze wel wat ze moeten doen? Want je wilt uiteraard wel dat de klant ‘ja’ zegt tegen je offerte. Ouderwetse woorden: gebruik ze liever niet als je een offerte maakt.

U wilt een korte bedrijfsfilm (laten) maken om uw bedrijf te promoten. Kunt u dat zelf of besteedt u het liever uit? Met dit stappenplan pakt u het goed aan.

Het vertrouwen dat de Nederlandse bevolking in de politiek, banken en verzekeringen heeft is bar slecht. Hoe zit dat met social media?

Wie wil er niet een juridische veilige offerte? Je wilt tenslotte niet alleen een effectieve offerte maken die scoort, maar ook een juridisch veilige offerte. Waar moet je zeker op letten?

Premiums en promotieartikelen zijn 'give aways'. Wat zijn de verschillen, wat kunt u ermee en waar let u op bij het maken van de juiste keuze.

Je hebt goed nagedacht over de inhoud van je offerte en een en ander volgens de regels op papier gezet. Maar hoe bied je een offerte aan? De eerste indruk is tenslotte de beste …