Als je in de race bent voor een kostbaar project waarbij het langere tijd zal duren om tot zaken te komen, is het slim om vroegtijdig je orderkans in te schatten. Dat kan op twee manieren.
Hoe merkt u het wanneer klanten ontevreden worden? En wat kunt u doen om ze te behouden of terug te winnen? De antwoorden op deze vragen staan in dit e-book.
Spelfouten in reclame-uitingen zijn alledaags. Vergeten letters, te veel woorden, omgedraaide letters. Wat zijn de meest voorkomende taal-, spel- en typefouten in reclame en advertenties?
De meest bekende logo’s heeft u waarschijnlijk al honderden keren gezien, maar heeft u ooit wel eens stil gestaan bij de verborgen boodschap? 23 voorbeelden op een rijtje...
Een automatische offerte lijkt goed mogelijk. De techniek staat tenslotte voor niets. Je laat een potentiële klant enkele vragen invullen op je website en de offerte wordt automatisch verstuurd. Goed plan! Of toch niet?
Denk aan het opzegbeding. Want het kan zijn dat je voor een langere duur een overeenkomst wilt sluiten met een klant. Die overeenkomst verplicht je dan tot het doen van zaken. Maar wat als je er dan vanaf zou willen?