Artikelen

De kans is best groot dat je, al dan niet onbewust, duplicate content op je website hebt staan. Maakt dat überhaupt wat uit? En zo ja, wat maakt dat uit en is het te voorkomen? Romano Groenewoud, SEO specialist bij SEO-Geek, geeft antwoord.

Veel inkopers hanteren de Kraljic-matrix of iets wat daarop lijkt. Speel in je offerte op dat model van Kraljic in. Dat leidt tot meer orders.

De meeste offertes worden nog steeds in Word gemaakt. Een offertetemplate biedt dan uitkomst. Wat zijn de valkuilen en ken je deze handige functies in Word al?

Je brengt met enige regelmaat offertes uit aan potentiële klanten. Heb je je al eens afgevraagd of je die moet bewaren? En wat áls je die gewoon wilt bewaren? Mag dat dan of gooit de AVG daar roet in het eten?

Vergelijkende reclame maken... U wilt het wel van de daken schreeuwen: uw product/dienst is écht veel beter dan dat/die van de concurrent. Dus wilt u dat in uw reclame-uitingen ook laten zien. Mag dat zomaar?

Iedereen is gek van lijstjes. Jij ook? Bekijk dan eens wat de 10 meest gelezen artikelen van 2018 zijn geweest. Misschien heb je wel een paar belangrijke offertetips gemist …

Voordat je een offerte maakt, moet je wel met een potentiële klant hebben. Hoe maak je betaalbare reclame die ook voor de MKB-ondernemer betaalbaar is?

U kunt reclame maken door (potentiële) klanten te sms-en, appen of te e-mailen en zo te wijzen op uw nieuwe producten en/of aanbiedingen. Wat mag dan wel en waarmee moet u oppassen?

U wilt meer klanten en wilt een paar scholieren folders huis-aan-huis laten verspreiden. Goed idee, maar waar let u op bij het maken en het verspreiden van zo’n folder?

Je brengt een offerte uit en de klant moet alleen nog de offerte ondertekenen. Hoe laat je dat op een slimme manier doen? En hoe haal je er zo veel mogelijk uit?