Artikelen

U wilt klanten sms'en, appen of e-mailen en wijzen op uw nieuwe producten en/of aanbiedingen. Wat mag dan wel en waarmee moet u oppassen?

Zien is kopen. En dat geldt zeker voor impulsaankopen. Hoe stimuleert u die impulsaankopen in uw winkel?

Een affiche of poster op een aanplakbord, billboard of iets dergelijks wordt gemiddeld 1,5 seconde bekeken. Erg kort om uw boodschap goed en duidelijk over te brengen. Hoe pakt u of uw reclamebureau dit goed aan?

Met kwalificatievragen beoordeel je of een klant en zijn offerteaanvraag wel geschikt zijn voor jou. Niet? Besteed je tijd dan anders.

Offertes vergelijken: 67% van de potentiële opdrachtgevers vraagt drie offertes aan. Hoe maak jij het vergelijken van jouw offerte makkelijk voor de klant?

Je hebt een offerte uitgebracht en netjes je algemene voorwaarden toegevoegd. Mooi! Maar wat nu als de klant vervolgens zijn inkoopvoorwaarden presenteert? Een battle of forms ligt op de loer.

Een lange doek met een reclameboodschap achter een vliegtuig ... Het is niet echt vernieuwend, maar het valt wel nog altijd op. Lees verder over prijzen, regels en leveranciers.

In veel verkoopgesprekken vindt een machtsstrijd plaats en dat is helemaal niet nodig. Wat doet macht met jou en met de klant? Doe je voordeel met deze tips en adviezen over de werking van macht in de verkoop.

We schreven al eerder over offerte software. Als je die wilt gaan gebruiken, hoe kies je dan de offerte software die het beste bij je past?

Er is allerlei offerte software te krijgen. Wat kun je daar eigenlijk mee? En wat zijn de voor- en nadelen van offerte software?