Artikelen

Een testimonial in je offerte leidt sneller tot vertrouwen en dus ook sneller tot een order. Waar voldoet een goede testimonial aan? En wat zet je in je offerte?

Klanten willen graag kunnen kiezen. Maar een te groot aanbod lijdt tot keuzestress. Hoe ga je daarmee om in het kennismakingsgesprek en in je offerte?

In je offerte wil je inspelen op de persoonlijke situatie van de klant. Daarvoor moet je goed naar hem of haar luisteren. Actief luisteren. Maar hoe doe je dat? Een aantal tips …

Klanten binden met een ansichtkaartje... Oubollig of heeft het toch effect? En zo ja, hoe pakt u dit dan aan?

Met een whitepaper laat u zien dat u kennis in huis heeft. Het is dus ook een vorm van reclame maken. Maar wat is het nu precies en wat moet of kunt u ermee?

Doe eerst een kredietcheck van een nieuwe klant voordat je een offerte maakt. Zo verspil je geen tijd en verklein je het risico op wanbetalers.

Stickers zijn goedkoop en snel te maken. Wat zijn voor u de mogelijkheden om via stickers reclame te maken?

Wat u over flyers en strooifolders moet weten. Een reclamemedium voor het mkb.

Voordat u reclame maakt, is het slim om een goede concurrentieanalyse te maken. Pas dan kunt u de juiste beslissingen nemen omtrent de manier waarop u reclame wilt maken. Deze whitepaper helpt daarbij!

Outdoor reclame maken is letterlijk reclame maken buiten de deur. Soms wordt het ook out of home reclame of buitenreclame genoemd. Iets voor het mkb?